تحلیل مهمترین اخبار بانکی

تحلیل مهمترین اخبار مربوط به بازار پولی و ارزی ایران

تحلیل مهمترین اخبار بانکی

تحلیل مهمترین اخبار مربوط به بازار پولی و ارزی ایران

پرداخت قبوض با نرم‌افزار موبایلی بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد به‌منظور رفاه حال مشتریان، نرم‌افزار موبایلی پرداخت قبوض «قبض‏پاد» را ارائه کرد. نرم‌افزار موبایلی پرداخت قبوض «قبض‏پاد» محصولی جدید از بانک پاسارگاد است که امکان پرداخت آسان تمامی قبوض را ممکن می‏سازد. برای بهره‌مندی از این نرم‌افزار و پرداخت قبوض، نیازی به اتصال به اینترنت نیست و پرداخت از درگاه موبایلی بانک پاسارگاد و بر بستر کد دستوری انجام می‏پذیرد. 

  بانک پاسارگاد به‌منظور رفاه حال مشتریان، نرم‌افزار موبایلی پرداخت قبوض «قبض‏پاد» را ارائه کرد. نرم‌افزار موبایلی پرداخت قبوض «قبض‏پاد» محصولی جدید از بانک پاسارگاد است که امکان پرداخت آسان تمامی قبوض را ممکن می‏سازد. برای بهره‌مندی از این نرم‌افزار و پرداخت قبوض، نیازی به اتصال به اینترنت نیست و پرداخت از درگاه موبایلی بانک پاسارگاد و بر بستر کد دستوری انجام می‏پذیرد. علاوه‌بر این در صورت داشتن قبض کاغذی دارای بارکد می‏توان با استفاده از بارکدخوان موجود در نرم‌افزار به سادگی اطلاعات شناسه‏ قبض و شناسه‏ پرداخت را دریافت کرد. از دیگر امکانات قبض‏پاد فراخوانی قبوض همراه اول از پیامک‏های ذخیره شده در تلفن همراه کاربر و بارگذاری شناسه قبض و شناسه پرداخت به‌طور اتوماتیک است. لازم به ذکر است که این نرم‌افزار روی تلفن‏های همراهی که از سیستم‌عامل آندروید استفاده می‏کنند، قابل نصب بوده و پرداخت از طریق تمام کارت‏های عضو شتاب امکان‏پذیر است (دنیای اقتصاد 18/6/92).

نکته تحلیلی: مشتریان انتظار دارند بانکها در هر زمان و مکانی قادر به ارائه خدمات پرداخت خرید، ارزش افزوده، از طریق تلفن همراه باشند. انجام این موارد از طرف بانکها، وفاداری مشتریان را به این موسسات افزایش میدهد و باعث جذب سرمایه های جدید و در نهایت افزایش درآمد و سود بانکها می شود. چندی پیش نیز بانک سامان ، پرداخت صورتحساب  از طریق بارکد توسط سامانک را ارائه کرده بود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد