تحلیل مهمترین اخبار بانکی

تحلیل مهمترین اخبار مربوط به بازار پولی و ارزی ایران

تحلیل مهمترین اخبار بانکی

تحلیل مهمترین اخبار مربوط به بازار پولی و ارزی ایران

فعالیتهای بانک انصار در سال 91 و برنامه های این بانک در سال 92

جلسه مجمع عمومی عادی سالانه بانک انصار در تاریخ 19/ 03/ 1392 در مرکز همایش های بین المللی رایزن  برگزار گردید وتقسیم مبلغ 315 ریال سود برای هر سهم بین سهامداران به تصویب رسید.  ادامه مطلب ...

افزایش سقف جوایز قرض‌الحسنه به 50 میلیون تومان

بانک مرکزی طی بخشنامه‌ای به نظام بانکی کشور، سقف جوایز سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز ریالی و ارزی اعم از نقدی یا غیرنقدی به یک فرد در هر دوره را از 250 میلیون ریال به 500 میلیون ریال افزایش داد.
 
ادامه مطلب ...

سپرده کوتاه مدت و بلند مدت بانک کارآفرین

بانک کارآفرین محصولات جدید خود را با عنوان سپردۀ سرمایه گذاری کوتاه مدت «شمیم کارآفرین» و سپردۀ سرمایه گذاری بلند مدت ۲ ساله «شقایق کارآفرین» ارائه کرد.

حداقل مبلغ برای افتتاح «حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت شمیم»،  100 میلیون ریال است که سود آن به صورت ماهانه به حساب مشتری واریز می شود. سپری شدن 30 روز تقویمی از زمان افتتاح سپرده، شرط زمانی تعلق سود به سپرده سرمایه گذاری شمیم کارآفرین است. همچنین به روزهایی که حداقل مانده سپرده بیشتر از100 میلیون ریال است، سود به صورت روزشمار تعلق می گیرد.

  ادامه مطلب ...

نقشه تحولات اقتصاد ایران در 50 ساله اخیر منتهی به 1387 چه می گوید

این نقشه شامل مجموعه تحولات ساختاری و بنیادی کشور ایران، تحولات پولی و مالی و تأثیر حوادث، نظام ها و اقتصاد بین­الملل و در نتیجه آن تحولات اقتصادی ایران را معرفی می نماید. عناوین تحولات اقتصادی ایران قابل خلاصه سازی نبوده و بهتر است به صورت دقیق از نقشه مطالعه گردد ولی در این مجال به صورت خلاصه، مجموعه تحولات ارایه می گردد.

  ادامه مطلب ...

تأثیر تحریم ها بر عرضه مواد غذایی

واشنگتن و بروکسل در حال تلاش برای محدود کردن درآمد نفت ایران و همچنین متقاعد کردن تهران برای رهاسازی برنامه هسته ای خود هستند. اما در واقع به نظر می آید مهمترین تأثیر فوری این تحریم ها محدودیت بیشتر در خصوص واردات ایران از کشورهای دیگر صورت می پذیرد نه آنچه ایران به فروش می رساند. از زمانی که تحریم ها بر فروش نفت ایران متمرکز گردید در تجارت ایران اختلال چشمگیری در بخش واردات صورت پذیرفت. به طور مثال هند صدور محموله های گندم و برنج و همچنین معامله گران در سنگاپور، مالزی و اندونزی فروش کالا را به ایران به دلیل آنکه ممکن است به وجوه حاصل از فروش آن دست نیابند ، متوقف نمودند.  ادامه مطلب ...