تحلیل مهمترین اخبار بانکی

تحلیل مهمترین اخبار مربوط به بازار پولی و ارزی ایران

تحلیل مهمترین اخبار بانکی

تحلیل مهمترین اخبار مربوط به بازار پولی و ارزی ایران

بانک سینا اعلام کرد: دارندگان سیناکارت جایزه می گیرند

بانک سینا اعلام کرد: دارندگان سیناکارت بر اساس طرح "تمجید سینا" در قرعه کشی شرکت داده شده و جایزه می گیرند.

بر اساس اعلام روابط عمومی بانک سینا، دارندگان حداقل موجودی 500 هزار ریال در حساب سپرده کوتاه مدت سیناکارت، علاوه بر بهره مندی از خدمات پیشرفته همبانک سینا، در قرعه کشی شرکت داده شده و جوایز ارزنده ای از جمله کمک هزینه خودرو به آنان تعلق خواهد گرفت. بر اساس طرح تمجید بانک سینا، مشتریانی که در این بانک حساب کوتاه مدت عادی افتتاح کنند، علاوه بر پراخت سود علی الحساب روزشمار، جوایز ارزنده ای به قید قرعه به آنها تعلق خواهد گرفت.

بنا به اطلاع روابط عمومی بانک سینا این جوایز شامل 5 کمک هزینه خرید خودرو جمعاً به مبلغ یک میلیارد ریال و 55 جایزه نقدی دیگر نیز به ارزش یک میلیارد ریال خواهد بود که مبالغ یاد شده پس از قرعه کشی به حساب برندگان واریز خواهد شد.این طرح از مهر 91 به اجرا گذاشته شده و قرعه کشی حساب ها در نیمه اول دی ماه 91 بر اساس اطلاعات سه ماهه قبل از آن صورت خواهد گرفت. حساب سپرده کوتاه مدت مشتریانی که در 3 ماهه مهر، آبان و آذر حداقل امتیاز را کسب کرده باشند در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد

نکته تحلیلی:  در اوضاع بی ثبات اقتصادی کشور، به نظر می رسد بانک سینا برای جلوگیری از ریزش منابع خود (به ویژه منابع ارزان قیمت)، عزم به تشویق مشتریان خود به حفظ موجودی ها و نیز انجام تراکنش های (حتی تراکنشهای کوچک روزمره) خود از طریق کارت بانک سینا نموده است. به نظر می رسد بازارهای متلاطم و نسبتاً جذاب برای افکار عمومی در اوضاع کنونی، مردم را بر آن داشته است که برای حفظ ارزش پول خود به سمت این بازارها جذب شوند و پول خود را از بانکها خارج نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد