تحلیل مهمترین اخبار بانکی

تحلیل مهمترین اخبار مربوط به بازار پولی و ارزی ایران

تحلیل مهمترین اخبار بانکی

تحلیل مهمترین اخبار مربوط به بازار پولی و ارزی ایران

پرداخت سود ویژه به سپرده‌های ویژه یک ماهه و دو ماهه بانک سامان

   بانک سامان با هدف رضایت‌مندی بیشتر مشتریان و ایجاد تنوع در خدمات‌دهی به آن‌ها، سپرده‌های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت ویژه «یک‌ماهه» و «دو ماهه» را طراحی و به مشتریان خود ارائه کرده است.

به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، حداقل مبلغ برای افتتاح و برخورداری از سود علی‌الحساب سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت ویژه «یک‌ماهه»، 500 میلیون ریال (50 میلیون تومان) است. سود علی‌الحساب این سپرده 12 درصد است که در سررسید یک‌ماهه به سپرده‌گذار پرداخت می‌شود. بر اساس این گزارش، این سپرده در صورت تمایل سپرده‌گذار قابلیت تجدید برای دوره‌های یک ماهه بعدی را بر اساس تعرفه و سود علی‌الحساب این گروه سپرده‌ها در تاریخ تجدید دارد.

این گزارش می‌افزاید: شرط افتتاح حساب و برخورداری از سود علی‌الحساب‌ سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت ویژه «دو ماهه»، واریز حداقل یک میلیارد ریال (100 میلیون تومان) و نگهداری آن برای دو ماه است. سود علی‌الحساب این نوع سپرده با نرخ سالانه 14 درصد محاسبه و در مقاطع ماهانه به سپرده‌گذار پرداخت می‌شود. این سپرده نیز قابل تجدید در دوره‌های متوالی با شرایط تجدید است.

دنیای اقتصاد -  سه شنبه 9  آبان 1391

 

 

نکته تحلیلی:

  در راستای جلوگیری از خروج منابع (به ویژه منابع ارزان قیمت) از بانک ها و سرازیر شدن آن به سمت بازار طلا و ارز، بانک سامان نیز درصدد جذب رضایت نسبی دارندگان سپرده های کوتاه مدت و نیز ایجاد انگیزه برای حفظ منابع روزشمار می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد